
19.10.2020
Lekarski personal branding – 5 korzyści strategicznego budowania marki specjalisty w social mediach
19.10.2020
Lekarski personal branding – 5 korzyści strategicznego budowania marki specjalisty w social mediach
03.06.2020
Branża medyczna w obliczu COVID-19
13.12.2018
Razem dla Słuchu: Jak przeprowadzić angażującą kampanię do grupy 55+? [case study]
12.03.2018
Nowy marketing medyczny (Cz. 4): Działania komplementarne – mobile, eventy, narzędzia sprzedażowe
05.03.2018
Nowy marketing medyczny (Cz. 3): Komunikacja produktowa i usługowa – produkty i placówka medyczna
15.02.2018
Nowy marketing medyczny (Cz. 2): Medyczna komunikacja B2C i B2B – pacjenci, farmaceuci, lekarze…
05.02.2018
Nowy marketing medyczny (Cz. 1): Specyfika branży — konsument to pacjent, a kto jest sprzedawcą?
03.07.2017
Rola mediów społecznościowych w edukacji zdrowotnej
12.06.2017
Reklama w placówkach medycznych – czy działa?
31.12.2014
Polekarza – aplikacja dla pacjentów i lekarzy
wczoraj
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
wczoraj
Rusza dom mediowy ATLAS Media
wczoraj
Plus wkracza na TikToka
2 dni temu
EKObarometr 2025: prowadzisz firmę? Zainwestuj w rowery [RAPORT]
2 dni temu
UNICEF, Łukasz Nowicki i Robert Korzeniowski wspólnie zachęcają: powiedz z nami – „JA POMAGAM”