
09.10.2024
ORLEN poszukuje agencji reklamowych 360
09.10.2024
ORLEN poszukuje agencji reklamowych 360
21.05.2024
Robert Sieńko: Efektywny trade marketing musi być przemyślany
Art. sponsorowany
24.01.2023
Maciej Dulski nowym dyrektorem e-commerce & trade marketingu w MediaMarktSaturn Polska
23.01.2023
10 kroków do briefu doskonałego
08.06.2022
W sklepach sieci Żabka pojawią się elektroniczne etykiety cenowe zasilane ogniwem fotowoltaicznym
23.05.2022
Leroy Merlin sprzedaje rosyjskie produkty jako polskie?
16.05.2022
Zmierzch klasycznego trade marketingu?
11.04.2022
Roboty w każdym sklepie – czy wyprą zwykłych sprzedawców? #TRENDBOOK (podcast)
04.04.2022
73% wszystkich ekspertów w marketingu to kobiety. Czy marketing to domena kobiet?
11.02.2022
Robert Sieńko (3m Projekt): ¾ męskich bokserek kupują kobiety. Tak działa shopper marketing (podcast)
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]