![„Badanie spotów reklamowych”: Wzrósł odsetek osób 50+ w reklamach telewizyjnych [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/seniorzy-tv-142x0-c-default.jpg)
03.07.2024
„Badanie spotów reklamowych”: Wzrósł odsetek osób 50+ w reklamach telewizyjnych [RAPORT]
03.07.2024
„Badanie spotów reklamowych”: Wzrósł odsetek osób 50+ w reklamach telewizyjnych [RAPORT]
28.06.2024
„Wrocław Miasto Przygody” triumfuje na US International Awards Los Angeles 2024
26.06.2024
„Czy to przynajmniej miasto?” Spot antyreklamowy promuje Oslo
10.05.2024
Kontrowersyjny spot „Crush!” od Apple. Marka wydała oświadczenie z przeprosinami
13.02.2024
Agencja JAMEL o filmowych planach na 2024 rok
27.12.2023
Nowy Rok, nowe możliwości – premiera debiutanckiego spotu Tindera w Wielkiej Brytanii
21.11.2023
„Przetargowe Bingo”, czyli pierwsza szeroko zasięgowa kampania promująca uczciwe praktyki branżowe
16.11.2023
Dziecięca radość w świątecznej reklamie Amazona
13.11.2023
John Lewis prezentuje reklamę świąteczną pokazującą przyjaźń małego chłopca z… drapieżną rośliną
25.10.2023
Catering Pomelo z nową kampanią o dietetycznych wpadkach
dzisiaj
PROFBUD nowym sponsorem Bartosze Zmarzlika
dzisiaj
„Bezpieczne dzieci w sieci”: kolejna edycja kampanii ING na Robloxie o cyberbezpieczeństwie
dzisiaj
32 polskie firmy w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych Deloitte EMEA Fast 500
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV