
08.05.2023
Kultowa marka WD-40 proponuje „Akcję Renowację”
08.05.2023
Kultowa marka WD-40 proponuje „Akcję Renowację”
20.01.2022
Biuro podróży Almatur klientem Biura Podróży Reklamy
22.03.2021
Biuro Podróży Reklamy ma nowego klienta – Sunday Polska
15.10.2019
Oceanic nowym klientem Biura Podróży Reklamy
09.10.2019
Biuro Podróży Reklamy wygrywa przetarg i rozpoczyna współpracę ze szwedzką firmą Ework Group
29.07.2019
Co nasz charakter pisma mówi o naszej osobowości – Marka Schneider z kampanią outdoorową oraz testem psychologicznym
22.08.2018
Agnieszka Sosnowska nowym CEO agencji Biuro Podróży Reklamy
06.04.2018
BySisi nowym klientem Biura Podróży Reklamy
28.03.2018
PublBox nowym klientem Biura Podróży Reklamy
22.03.2018
Rolmarket nowym klientem agencji Biuro Podróży Reklamy
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu