
04.09.2020
Wiedza jest równie ważna jak pieniądze – wolontariat kompetencyjny
04.09.2020
Wiedza jest równie ważna jak pieniądze – wolontariat kompetencyjny
14.02.2019
Optymistycznie o wpływie AI na komunikację i biznes
10.10.2018
Zofia Bugajna-Kasdepke (MSLGROUP): Tradycyjna reklama jest nudna i przewidywalna, ciekawe rzeczy dzieją się natomiast w szeroko pojętym digitalu
03.01.2017
Martin Stysiak w MSLGROUP Poland
15.11.2016
Pielęgnuj bliskość w Święta – NIVEA już po raz 3 pomaga Polakom troszczyć się o wzajemne relacje poprzez wysyłanie tradycyjnych kartek świątecznych
07.10.2016
Nowy PR Manager MSLGROUP
17.08.2016
MSLGROUP po raz drugi wyłącznym partnerem PR Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum
11.02.2016
Dzięki MSLGROUP sprawdzisz, czy Domaniewska stoi
14.12.2015
Bugajna jurorką ukraińskiego Pravda Awards
04.12.2015
Jason Frank (MSLGROUP): W tym fachu trzeba być ciekawym świata
wczoraj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
2 dni temu
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
2 dni temu
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
3 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
3 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce