
04.09.2020
Wiedza jest równie ważna jak pieniądze – wolontariat kompetencyjny
04.09.2020
Wiedza jest równie ważna jak pieniądze – wolontariat kompetencyjny
14.02.2019
Optymistycznie o wpływie AI na komunikację i biznes
10.10.2018
Zofia Bugajna-Kasdepke (MSLGROUP): Tradycyjna reklama jest nudna i przewidywalna, ciekawe rzeczy dzieją się natomiast w szeroko pojętym digitalu
03.01.2017
Martin Stysiak w MSLGROUP Poland
15.11.2016
Pielęgnuj bliskość w Święta – NIVEA już po raz 3 pomaga Polakom troszczyć się o wzajemne relacje poprzez wysyłanie tradycyjnych kartek świątecznych
07.10.2016
Nowy PR Manager MSLGROUP
17.08.2016
MSLGROUP po raz drugi wyłącznym partnerem PR Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum
11.02.2016
Dzięki MSLGROUP sprawdzisz, czy Domaniewska stoi
14.12.2015
Bugajna jurorką ukraińskiego Pravda Awards
04.12.2015
Jason Frank (MSLGROUP): W tym fachu trzeba być ciekawym świata
dzisiaj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
wczoraj
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
wczoraj
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
4 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
4 dni temu
Rusza dom mediowy ATLAS Media