02.11.2023
Mindshare Polska wspiera kampanie społeczne „Jedna opcja to za mało” oraz „To Twój wybór”
02.11.2023
Mindshare Polska wspiera kampanie społeczne „Jedna opcja to za mało” oraz „To Twój wybór”
03.08.2023
Ponad połowa użytkowników OLX woli kupować używane rzeczy, bez względu na kategorię i wartość
14.12.2022
Mindshare: Podkreślanie różnorodności i inkluzywności w mediach ważne dla ponad połowy Polaków [badanie]
08.12.2022
Cicha rewolucja retail media. Dlaczego reklama na platformach zakupowych staje się integralnym elementem strategii mediowej
26.07.2022
GroupM z ujednoliconą metodą dekarbonizacji mediów
30.06.2022
Aleksandra Kosowska na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska
01.06.2022
FFiL Śnieżka nawiązuje współpracę z Mindshare Polska
21.12.2021
Mindshare zmienia identyfikację wizualną i stawia na Good Growth
18.06.2021
Wystartowała kampania edukacyjna mBanku – Cyfrowe Rewolucje
05.05.2021
Grupa Orbico wybiera The Media Insight do obsługi 19 rynków
wczoraj
Oficjalna prezentacja nowych wzorów koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski
wczoraj
„Bądź zmianą, pozostań sobą” – Iga Świątek w kampanii nowego elektrycznego Porsche Macan
wczoraj
„Jest sprawa, nowa kawa!”. Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
4 dni temu
Wielkie kino na żądanie. Jak Polacy korzystają z portali streamingowych? [BADANIE]
4 dni temu
Coraz więcej Polaków chce znać swoje prawa konsumenckie [BADANIE AMAZON]