08.03.2024
„Ladies First”: Answear symbolicznie zwraca uwagę na lukę płacową. Wprowadza różne zniżki na ofertę dla kobiet i dla mężczyzn
08.03.2024
„Ladies First”: Answear symbolicznie zwraca uwagę na lukę płacową. Wprowadza różne zniżki na ofertę dla kobiet i dla mężczyzn
22.11.2023
Answear.com wchodzi na rynek włoski
08.03.2023
Answear wprowadza obniżkę symbolizującą lukę płacową między kobietami a mężczyznami
10.02.2023
Answear.com przejmuje marki Sneakerstudio i PRM
25.01.2022
Miniony rok był intensywny, rozwojowy, kreatywny i pełen sukcesów. Answear.com podsumowuje 2021 rok
17.09.2021
GIRL POWER – wspieraj kobiety, dzięki nowej kolekcji answear.LAB
31.08.2021
Answear.com wchodzi na rynek grecki
26.08.2021
Answear.com wybiera Havas PR Warsaw
06.05.2021
Sklep internetowy Answear.com świętuje 10. urodziny
07.01.2021
„Masz Answear – masz luz, masz klasę” – ruszyła nowa kampania Answear.com
dzisiaj
Polakom podoba się walka cenowa wśród dyskontów. Ponad 55% rodaków chce jej zaostrzenia, żeby zrobić tańsze zakupy na święta [BADANIE]
dzisiaj
Karolina Fijołek-Gajewska nową dyrektor działu usług w MediaMarkt Polska
dzisiaj
Allegro wkracza na rynek słowacki i otwiera nowe możliwości dla polskich sprzedawców
wczoraj
Oficjalna prezentacja nowych wzorów koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski
wczoraj
„Bądź zmianą, pozostań sobą” – Iga Świątek w kampanii nowego elektrycznego Porsche Macan