
03.07.2023
Przeminęło z GPT – czy to koniec ery copywritera?
03.07.2023
Przeminęło z GPT – czy to koniec ery copywritera?
12.10.2022
Cztery ekspertki dołączyły do zespołu kreacji w Leo Burnett Warszawa
20.07.2022
Magda Staszak-Zajdel i Dima Wilczycki w DDB Warszawa
29.06.2022
Treść blogowa SXO. Jak ją napisać?
27.04.2022
Artur Dziedzic objął stanowisko senior copywritera w Stor9
29.03.2022
Copywriting a przeniesienie praw autorskich. Wszystko, co musisz wiedzieć
03.12.2021
Co ma wspólnego Burj Khalifa z SEO copywritingiem?
20.09.2021
Copywriting sprzedażowy – angażuj klientów treściami
30.09.2020
Content is a king – czyli o pracy copywriterów w dniu ich święta
15.09.2020
Copywriter w wiecznej delegacji, czyli… jak się pracuje w trzech językach?
dzisiaj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
wczoraj
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
wczoraj
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
4 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
4 dni temu
Rusza dom mediowy ATLAS Media