Pressroom Nie ma zmian bez nieustających wyzwań – podsumowanie konferencji Imagination Day 9 04.12.2019 Pressroom konferencja marketing reklama Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Imagination Day 2019 - największa konferencja branży kreatywnej w Polsce już 3 grudnia 27.11.2019 Pressroom SAR Imagination Day Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Branża marketingowa Pat Stephenson (Boys+Girls): Wierzymy, że najlepszym sposobem na uwolnienie komercyjnej korzyści jest spojrzenie przez pryzmat rozrywki 26.11.2019 konferencja wydarzenia branża marketingowa Imagination Day Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Poznaj lwią część historii 25.11.2019 Pressroom Good Looking Studio mural SAR Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Jak brzmi kreatywność? Cykl podcastów „Imagination Roars” na Storytel 29.10.2019 Pressroom Imagination Day branża kreatywna Storytel Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Branża marketingowa Lauren Haberfield (BETC): Nie ma nic ważniejszego w naszej branży niż dobry pomysł 25.10.2019 konferencja branża marketingowa Imagination Day wydarzenie Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Branża marketingowa Amaya Coronado (LOLA MullenLowe Hiszpania): Aby dziś odnosić sukcesy, agencja musi wzmacniać profile myślenia 18.10.2019 konferencja branża marketingowa Imagination Day wydarzenie Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Branża marketingowa Chris Chapman (Droga5): Istotne jest nie tylko samo przeżywanie doświadczeń, ale aktywne uczenie się z nich 11.10.2019 konferencja branża marketingowa Imagination Day wydarzenie Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Imagination Day 2019 – ostatnie dni tańszej puli biletów 09.10.2019 Pressroom wydarzenia SAR Imagination Day Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Wywiad Anders Svensson (Nike): Trendy są istotne, ale najbardziej warte zachodu jest zawsze to, co wydarzy się za chwilę 04.10.2019 konferencja Wywiad Imagination Day branża kreatywna Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Wywiad Pia Af Hällström (Wörks): Marketerzy zbyt często wierzą, że ich produkt lub usługa jest centrum wszechświata 27.09.2019 konferencja Wywiad Imagination Day branża kreatywna Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Powered by Gameset podczas konferencji Imagination Day 16.09.2019 Pressroom konferencja wydarzenia SAR Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Feeders Agency prowadzi komunikację dla Imagination Day 9 13.09.2019 Pressroom Imagination Day Feeders agency Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Bilety na konferencję Imagination Day 2019 już w sprzedaży 17.07.2019 Pressroom konferencja SAR Imagination Day Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Cannes Lions Imagination Day 2018: Wyobraźnia i odwaga tworzenia [podsumowanie] 21.11.2018 Pressroom Cannes Lions Imagination Day Imagination Day Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Wywiad Leah Juaymah Mababangloob (LEGO): Naszą inspiracją są dzieci – nieustannie się od nich uczymy, czerpiemy z ich ogromnej, dzikiej wyobraźni 16.11.2018 Wywiad Imagination Day Lego branża kreatywna Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania