29.02.2024
Cyfrowi artyści tworzą teledysk do nowego wydania utworu „Synchronize” zespołu Milky Chance
29.02.2024
Cyfrowi artyści tworzą teledysk do nowego wydania utworu „Synchronize” zespołu Milky Chance
11.10.2023
Natalia Szroeder wkracza do świata Layers of Fear – Bloober Team prezentuje urodzinową niespodziankę dla fanów
20.09.2023
Pepsi i Bedoes 2115 odkryli młode talenty. Powstał singiel zwycięzców konkursu 2115 Risk Takers
08.09.2023
FoodCare i raper Jacuś z nowym utworem „Brokatowa sukienka” z kampanii FRUGO Energy – BeFrr!
07.09.2023
Nowy teledysk PRO8L3Mu powstał we współpracy z Betclic i Papaya New Directors
04.09.2023
Rusza nowa kampania marki Danio. Powraca Mały Głód
07.08.2023
Brodka, Król, Igo i Miuosh nagrali nową wersję utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”
27.06.2023
melt immersive studio: Teledyski wykorzystujące potencjał AI to wciąż w większości praca ludzka
22.05.2023
Nowatorskie wideo AI: melt immersive studio i gwiazdy muzyki pop: PNAU, Bebe Rexha i Ozuna w teledysku „Stars”
23.02.2023
Stachursky tworzy boysband i śpiewa o sosach Łowicz
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
2 dni temu
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
2 dni temu
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]