![Strategia, wizja, konsekwencja – kulisy rebrandingu marki Duda [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/duda-wywiad-1-1024x576-1-142x0-c-default.jpg)
03.06.2025
Strategia, wizja, konsekwencja – kulisy rebrandingu marki Duda [WYWIAD]
03.06.2025
Strategia, wizja, konsekwencja – kulisy rebrandingu marki Duda [WYWIAD]
04.12.2023
Czy polscy konsumenci sceptycznie odnoszą się do nowych logotypów marek?
10.08.2023
Najbardziej śmiała współpraca w historii OSHEE? Na rynek wchodzą napoje OSHEE x Mata
19.07.2023
Potęga dziedzictwa – Puma x Porsche Legacy Turbo S
30.06.2023
Polski Związek Kolarski z nowym logotypem i identyfikacją wizualną
23.06.2023
Apple walczy z sadownikami ze Szwajcarii. Chodzi o wizerunek jabłka w logotypie
08.02.2023
Jak sporządzić umowę o przeniesienie praw autorskich do logotypu w kontekście międzynarodowym?
02.06.2022
BMW prezentuje nowe logo. Samochody z serii M bez kolorowych pasków
25.04.2022
Jak legalnie korzystać z cudzego znaku towarowego?
24.09.2021
Logo Czarnobyla ewoluuje wraz z zanikaniem promieniowania
dzisiaj
Rafał Piasecki nowym dyrektorem marketingu w Polska Press Grupie
dzisiaj
Agencja Mediahub to teraz MullenLowe Media
dzisiaj
Konferencja Środowiskowa Interzero 2025 [RELACJA]
dzisiaj
Lech przedstawia 8-godzinne relaksacyjne wideo z Kayah z dźwiękami natury w tle
dzisiaj
„Zaufanie do żywności – co myślą Polacy?” [RAPORT]