
21.12.2023
Firma Ball Watch prezentuje: Wyjątkowy model zegarka w okrągłą rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego
21.12.2023
Firma Ball Watch prezentuje: Wyjątkowy model zegarka w okrągłą rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego
27.11.2023
Gwiazdy rapu i prezentacja nowości, czyli polskie obchody 40-lecia marki G-SHOCK
15.07.2021
Ekstraklasa przedłuża współpracę z marką AZTORIN
17.06.2019
OMEGA wystartowała z wyjątkową kampanią telewizyjną z George’em Clooneyem
31.05.2019
Atlantic z nową kampanią komunikacyjną „Do odważnych czas należy”
23.05.2019
Zegarek wspierający ratowanie żółwi morskich. Certina stworzyła jubileuszowy model dla nurków
13.07.2018
Alessandro De Rose w kampanii oficjalnego czasomierza Red Bull Cliff Diving World Series 2018
06.10.2017
Krzysztof Hołowczyc od 10 lat ambasadorem Atlantic – w podziękowaniu marka stworzyła limitowaną serię zegarków, którą sam zaprojektował
09.11.2016
Powstał zegarek w hołdzie dla polskich lotników dywizjonu bombowego
05.04.2016
Marketing czasomierzy luksusowych
dzisiaj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
wczoraj
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
wczoraj
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
wczoraj
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
wczoraj
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]