27.07.2023
Barbie-gigant obok wieżowca Burj Khalifa? Kolejna aktywacja ze słynną lalką podbija internet
27.07.2023
Barbie-gigant obok wieżowca Burj Khalifa? Kolejna aktywacja ze słynną lalką podbija internet
20.06.2023
Niantic uruchamia nowy format reklam AR w grach
15.02.2023
Kodano wprowadza wirtualną przymierzalnię oprawek
12.12.2022
Żabka zachęca do poszukiwania wirtualnej postaci w swoich sklepach
01.12.2022
Sony stworzyło opaski śledzące ruch, które pozwolą stworzyć własnego avatara w metaverse
11.10.2022
Filtr AR „OznaczamReklamy” od UOKiK pomoże wyróżnić treści
04.10.2022
O czym warto pamiętać, planując świąteczne kampanie digitalowe?
27.09.2022
Muzeum Narodowe stworzyło filtr na Instagramie, który „witkacyzuje” selfie
21.09.2022
Pierwsze wirtualne lustro w warszawskim Centrum Medicover Wołoska
10.08.2022
Poznaj Dzielnicę Wisła dzięki edukacyjnej grze AR
wczoraj
Oficjalna prezentacja nowych wzorów koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski
wczoraj
„Bądź zmianą, pozostań sobą” – Iga Świątek w kampanii nowego elektrycznego Porsche Macan
wczoraj
„Jest sprawa, nowa kawa!”. Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
4 dni temu
Wielkie kino na żądanie. Jak Polacy korzystają z portali streamingowych? [BADANIE]
4 dni temu
Coraz więcej Polaków chce znać swoje prawa konsumenckie [BADANIE AMAZON]