3 dni temu
Rozszerzona rzeczywistość (AR) – katalizator przyszłości
3 dni temu
Rozszerzona rzeczywistość (AR) – katalizator przyszłości
6 dni temu
Nic nowego? Fix the basics first
27.07.2023
Barbie-gigant obok wieżowca Burj Khalifa? Kolejna aktywacja ze słynną lalką podbija internet
20.06.2023
Niantic uruchamia nowy format reklam AR w grach
15.02.2023
Kodano wprowadza wirtualną przymierzalnię oprawek
12.12.2022
Żabka zachęca do poszukiwania wirtualnej postaci w swoich sklepach
01.12.2022
Sony stworzyło opaski śledzące ruch, które pozwolą stworzyć własnego avatara w metaverse
11.10.2022
Filtr AR „OznaczamReklamy” od UOKiK pomoże wyróżnić treści
04.10.2022
O czym warto pamiętać, planując świąteczne kampanie digitalowe?
27.09.2022
Muzeum Narodowe stworzyło filtr na Instagramie, który „witkacyzuje” selfie
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero