
25.10.2023
Mikhail Fediukovich na stanowisku performance marketing lead w KERRIS
25.10.2023
Mikhail Fediukovich na stanowisku performance marketing lead w KERRIS
14.02.2022
Polski producent kawy rozpoczyna kampanię społeczną w serwisie Pornhub
09.11.2021
PUMA mówi o siostrzeństwie w kampanii She Moves Us
17.09.2021
Pierwsza międzynarodowa kampania marki Serenada
31.08.2021
Napełnij słoiki w Kauflandzie. Wystartowała nowa kampania digitalowa sieci
17.08.2021
Lew wyskakujący na przechodniów i wieloryb w centrum Nowego Jorku, czyli nowoczesne reklamy 3D
17.08.2021
Zgłoszenia do IAB MIXX Awards najlepszych polskich kampanii reklamowych w digitalu tylko do końca sierpnia
21.07.2021
Wystartowała ogólnopolska kampania BIC Kids „Dla Twojego Małego Artysty”
15.07.2021
Value Media i SalesTube z kampanią olimpijską dla OTCF
13.07.2021
Rabarbar, morela i truskawka, czyli Fresh & Fruity na lato
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
2 dni temu
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
5 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]