08.10.2025
Unilever apeluje do biznesu i rządów o zharmonizowanie strategii klimatycznych [RAPORT]
08.10.2025
Unilever apeluje do biznesu i rządów o zharmonizowanie strategii klimatycznych [RAPORT]
23.07.2025
Unilever stawia na social-first i redefiniuje komunikację marek
04.04.2025
„Szama 24/7”: Knorr wystartował z najdłuższym w Polsce livestreamem na TikToku
20.03.2025
Unilever zmniejszył koszty produkcji treści o 50% dzięki AI i technologii Digital Twin
13.03.2025
„Play Is Outside”: OMO przekształca outdoorowe reklamy w Turcji w place zabaw
18.02.2025
Zmiany w strukturze Unilever: nowe kierownictwo działu Personal Care
10.02.2025
#NMInsights: Osoby poniżej 35 roku życia napędzają trend na miniposiłki
06.09.2024
„Piękno nie jest tak toksyczne”. Aktywiści Greenpeace aresztowani po zawieszeniu baneru na siedzibie Unilever
18.06.2024
„Guess who won”: Unilever zachęca najmłodszych do brudzenia się podczas uprawiania sportu
10.07.2023
„Rozkręć się z Twisterem’’ – czyli jak wspierać nastolatków
dzisiaj
Marketingowy powerhouse By The People Group z nowymi talentami. Dołączyli Jarosław Pawlak i Klara Ufnalewska
dzisiaj
Rynek reklamy w Polsce – wrzesień 2025 [BADANIE]
dzisiaj
Finał Blix Awards. Ponad 145 tys. konsumentów wybrało najlepsze w kraju sieci handlowe
wczoraj
Nominacje Innovation 2025: poznaliśmy 50 najbardziej innowacyjnych projektów w Polsce
4 dni temu
Agencja Alpaca Studio z tytułem Luksusowa Marka Roku 2025