20.02.2024
Autentyczni do potęgi Z
20.02.2024
Autentyczni do potęgi Z
13.12.2023
Benefit Systems pyta Gen Z
27.07.2023
Jak zarządzać pokoleniem płatków śniegu, aby się nie roztopiły? Czyli rzecz o GEN Z w pracy
26.05.2023
cleangang: Pokolenie Z – nie sprząta i jest leniwe? Nic bardziej mylnego [badanie]
17.04.2023
Group One powraca z programem One School dla adeptów mediów, marketingu i technologii
19.09.2022
Gale freak fight. Ważny trend w polskiej popkulturze czy chwilowa moda?
16.12.2021
Jak skutecznie trafić do generacji Z? Analiza kampanii „Tak To Widzę” marki Canon
25.08.2021
Zuzanna Schӧn (Canon), Magdalena Gajewska-Bogacz (Albedo): Chcemy bawić się z młodymi, ale na ich zasadach i autentycznie
28.07.2021
Reserved z nową kampanią i kolekcją RE.DESIGN, stworzoną we współpracy z generacją Z
02.07.2021
Tik-tokerzy Twins Style weszli do gry w nowej kampanii Canon
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean