15.07.2021
Lufthansa będzie używać tylko neutralnych płciowo określeń
15.07.2021
Lufthansa będzie używać tylko neutralnych płciowo określeń
02.12.2020
Sleeper’s Row: Lufthansa wprowadza „miejsca leżące” w samolocie
21.09.2017
Lufthansa inspiruje do zmiany swojego życia. Zobaczcie interaktywną planszę, która pomoże zaplanować Wam idealne wakacje
08.08.2017
Co wspólnego mają ze sobą linie lotnicze i lody? Lufthansa ułatwia życie miłośnikom lodów!
23.06.2016
Kampania „Dreamscapes” promuje w Europie nowe międzykontynentalne połączenia Lufthansy
26.02.2015
Rozwiązanie Criteo i Vayant pozwala liniom lotniczym na podwojenie współczynnika konwersji
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean