
28.08.2014
E_misja Interactive 360 opracowała globalną strategię e-commerce, działań SEO i performance dla firmy Wainman Hawaii
28.08.2014
E_misja Interactive 360 opracowała globalną strategię e-commerce, działań SEO i performance dla firmy Wainman Hawaii
13.11.2012
Czas Inspiracji z Timex – wypromuj swój styl
08.11.2012
Launch marki Power Balance: 500 liderów opinii w Social Media – case study
06.11.2012
Remont szkoły w ramach akcji „Ekoszkoła”
30.10.2012
Nowy serwis Grupy Lafarge od E_misja Interactive 360
14.09.2012
Obama docenia i dziękuje agencji 6ix WoMM & Social Media
05.09.2012
Grupa Lafarge klientem E_misja Interactive 360
28.08.2012
Jesienna odsłona serwisu marki Solar od E_misji Interactive 360
02.08.2012
Michał Siejak (NuOrder Group): 60% klientów odradzamy wchodzenie na Facebooka
01.08.2012
E_misja Interactive 360 dla Knauf Insulation: 442 kody promocyjne
wczoraj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
wczoraj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
4 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
5 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
5 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]