21.05.2018
Tarik Hassan (Politan): Rola i potencjalna korzyść marketingowa tzw. czynnika „made in” są różne w różnych kategoriach produktowych
21.05.2018
Tarik Hassan (Politan): Rola i potencjalna korzyść marketingowa tzw. czynnika „made in” są różne w różnych kategoriach produktowych
28.03.2018
Schulz brand friendly z kampanią employer brandingową dla firmy Politan
15.03.2018
Politan kolejny rok z agencją Schulz brand friendly
11.01.2018
NowyMarketing prognozuje rok 2018: Politan
26.07.2017
Nowy dyrektor marketingu w firmie Politan – zmiana po 13 latach!
04.07.2017
Politan na Kongresie Bohaterów Sprzedaży 2017
28.06.2017
Firma Politan wzmacnia struktury managementu Działu Sprzedaży
19.06.2017
Marketing zaangażowany – czego od marki oczekuje dziś konsument
12.05.2017
Firma Politan wzmacnia struktury managementu Działu Sprzedaży
27.03.2017
Zasypani gadżetami
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia