
31.01.2024
Mniej plastiku w opakowaniach? To możliwe! Rozwiązania P&G inspirują do troski o środowisko na co dzień
31.01.2024
Mniej plastiku w opakowaniach? To możliwe! Rozwiązania P&G inspirują do troski o środowisko na co dzień
19.05.2022
Always z nową kampanią promującą linię podpasek Always Platinum
15.09.2020
Rusza druga edycja kampanii Always #AkcjaDonacja
19.02.2020
#AkcjaDonacja – marka Always walczy z ubóstwem menstruacyjnym w nowej kampanii
06.06.2019
Dziewczyny pewne siebie z Always
27.03.2018
Apple zaprezentowało 13 nowych emotikon, które odzwierciedlają osoby niepełnosprawne
21.08.2017
“Biegasz jak dziewczyna” nabiera nowego znaczenia. Always po raz kolejny udowadnia, że warto próbować nowych rzecz
25.07.2016
Reklama dnia: Słabsza płeć? Always ponownie pokazuje, że nie! Podczas nowojorskiego maratonu kobiety pobiegną jedną milę więcej niż mężczyźni
01.07.2016
Reklama dnia: Kolejna odsłona świetnej kampanii Always #LikeAGirl
04.03.2016
Reklama dnia: Czy emotikonki dyskryminują dziewczyny? Always zna odpowiedź
dzisiaj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
wczoraj
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
wczoraj
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
wczoraj
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
wczoraj
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]