
13.04.2018
Gatta Intymnie – Prezentacja sensorycznej instalacji
13.04.2018
Gatta Intymnie – Prezentacja sensorycznej instalacji
01.03.2017
IMS partnerem programu „Wybieram Wodę”
16.11.2016
Kupując zmysłami – emocje i ich wpływ na decyzje konsumenta
21.10.2016
IMS będzie zarządzał nośnikami reklamowymi w Centrum Handlowym Posnania
22.07.2016
Banki kuszą muzyką i zapachem
15.07.2016
IMS partnerem merytorycznym tegorocznej edycji SAR Effie Awards
29.06.2016
Muzyka i moda podczas tegorocznej edycji IMS Warsaw Fashion Street
21.06.2016
Marketing sensoryczny zwiększa współczynnik optymizmu – raport z badań
16.05.2016
IMS partnerem tytularnym Warsaw Fashion Street
04.05.2016
Efektywność reklamy w mediach In-store i ich pozytywny wpływ na klienta – raport z badań
wczoraj
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
2 dni temu
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
2 dni temu
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
2 dni temu
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
2 dni temu
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]