Pressroom Gatta Intymnie – Prezentacja sensorycznej instalacji 13.04.2018 Pressroom Gatta marketing sensoryczny IMS Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom IMS partnerem programu „Wybieram Wodę” 01.03.2017 Pressroom kampania społeczna Edukacja Partner Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Kupując zmysłami - emocje i ich wpływ na decyzje konsumenta 16.11.2016 Pressroom customer experience marketing sensoryczny IMS Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom IMS będzie zarządzał nośnikami reklamowymi w Centrum Handlowym Posnania 21.10.2016 Pressroom Digital Signage IMS Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Digital Signage Banki kuszą muzyką i zapachem 22.07.2016 badanie Digital Signage marketing sensoryczny IMS Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom IMS partnerem merytorycznym tegorocznej edycji SAR Effie Awards 15.07.2016 Pressroom Effie Awards marketing sensoryczny IMS Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Muzyka i moda podczas tegorocznej edycji IMS Warsaw Fashion Street 29.06.2016 Pressroom Konkurs moda muzyka Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Digital Signage Marketing sensoryczny zwiększa współczynnik optymizmu - raport z badań 21.06.2016 badanie efektywność Digital Signage marketing sensoryczny Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom IMS partnerem tytularnym Warsaw Fashion Street 16.05.2016 Pressroom Digital Signage Partner IMS Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Digital Signage Efektywność reklamy w mediach In-store i ich pozytywny wpływ na klienta – raport z badań 04.05.2016 ROI raport badanie efektywność Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom IMS partnerem merytorycznym SKM SAR Effie Awards po raz drugi 08.04.2016 Pressroom SAR IMS Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom IMS dostarczy usługi audiomarketingu Grupie Orsay w Europie 06.04.2016 Pressroom IMS Orsay Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Efekt pop-up store, czyli jak pokazać swoją markę? 25.03.2016 Pressroom Sklepy IMS pop-up store Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Kreacja i technologia Planujesz kampanię świąteczną? Nie zapomnij o Mall TV 16.11.2015 Kreacja i technologia Digital Signage Konsument IMS Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Case study Zapach Effie - branding sensoryczny w praktyce 20.10.2015 Effie Awards case study marketing sensoryczny Effie Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Pressroom IMS partnerem merytorycznym SAR Effie Awards 20.08.2015 Pressroom Effie Awards IMS partner me Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania