
13.04.2018
Gatta Intymnie – Prezentacja sensorycznej instalacji
13.04.2018
Gatta Intymnie – Prezentacja sensorycznej instalacji
01.03.2017
IMS partnerem programu „Wybieram Wodę”
16.11.2016
Kupując zmysłami – emocje i ich wpływ na decyzje konsumenta
21.10.2016
IMS będzie zarządzał nośnikami reklamowymi w Centrum Handlowym Posnania
22.07.2016
Banki kuszą muzyką i zapachem
15.07.2016
IMS partnerem merytorycznym tegorocznej edycji SAR Effie Awards
29.06.2016
Muzyka i moda podczas tegorocznej edycji IMS Warsaw Fashion Street
21.06.2016
Marketing sensoryczny zwiększa współczynnik optymizmu – raport z badań
16.05.2016
IMS partnerem tytularnym Warsaw Fashion Street
04.05.2016
Efektywność reklamy w mediach In-store i ich pozytywny wpływ na klienta – raport z badań
dzisiaj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
wczoraj
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
wczoraj
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
wczoraj
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
wczoraj
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]