![Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A z Adamem Zemełką]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/05/Zemelka-prawidlowe_Easy-Resize.com_-142x0-c-default.jpg)
06.05.2024
Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A z Adamem Zemełką]
06.05.2024
Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A z Adamem Zemełką]
14.02.2024
Technologiczna Transformacja Zakupów B2B. Strategie i wnioski dla polskiego rynku [RAPORT]
16.08.2022
Przewodnik marketingowy Meta: o czym pamiętać, planując świąteczne kampanie?
23.10.2020
Podstawy o buyer personie, które powinni znać marketerzy B2B
10.07.2020
Jak wyprzedzić konkurencję w nowej rzeczywistości zakupowej?
16.08.2016
Proces decyzyjny prowadzący konsumenta do sklepu online bądź offline bardziej złożony i niejednoznaczny
26.08.2015
Google Shopping
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu