
27.11.2024
Wpływ reklamy na manipulację – od papierosów po politykę w erze Big Data
27.11.2024
Wpływ reklamy na manipulację – od papierosów po politykę w erze Big Data
19.12.2023
GroupM: AI technologiczną nadzieją marketingu, branża bez entuzjazmu wobec NFT i metaverse
17.08.2022
Big data w content marketingu i zarządzaniu treścią
05.04.2022
Mailing is dead? Not anymore… O potencjale Big Data w e-mail marketingu
11.01.2022
DXP – technologiczna odpowiedź na klientocentryczność
18.01.2021
Big data w kreacji słabych reklam produktów i usług – po co to komu?
29.10.2020
O koniu, który potrafił liczyć
04.06.2019
Jaką różnicę robi big data content marketing?
10.09.2018
Powrót do szkoły w erze big data, czyli targetowanie mailingów oparte na danych
03.08.2018
BD4L.pl: Big data i polityka. Jak nowoczesne technologie wygrywają wybory w XXI wieku? [raport]
dzisiaj
Organizacje branżowe powołały Grupę ds. Standaryzacji Pomiaru Uważności
dzisiaj
Chopin zabrzmi na Łazienkowskiej
wczoraj
Co dwie głowy, to bezpieczniej. Rusza kampania NASK
wczoraj
Krajowa Izba Gospodarcza zaprasza na 3. edycję konferencji Global Check-in 2025 [PATRONAT]
wczoraj
Polacy są zmęczeni, zdemotywowani i na skraju wypalenia zawodowego [BADANIE]