Suszonka Żiwąszi, Gógl oraz Oszą – znane marki w spolszczonej wersji 16.12.2020 Nazwa kreacja Kreatywność Suszonka Poleć FB TW IN 94 94 udostepnienia 2 2 minuty czytania
copywriting Luftwaffles Restaurant. Nazwy odbierające apetyt 03.06.2020 Nazwa copywriting branding Błędy Poleć FB TW IN 108 108 udostepnień 3 3 minuty czytania
Branding Naming – sztuka projektowania nazw 13.05.2020 marka komunikacja Nazwa branding Poleć FB TW IN 12 12 udostepnień 4 4 minuty czytania
Branding Jak z nazwy firmy zrobić broń – 3 strategie 20.11.2019 marka branding Naming Poleć FB TW IN 23 23 udostepnienia 3 3 minuty czytania
Komunikacja Dlaczego claim marki jest tak ważny? 09.10.2019 marka komunikacja branding logo Poleć FB TW IN 93 93 udostepnienia 4 4 minuty czytania
copywriting Naming na amen, czyli nietypowe nazwy zakładów pogrzebowych 08.10.2019 opinie Nazwa copywriting Naming Poleć FB TW IN 86 86 udostepnień 5 5 minut czytania
copywriting Polskie perełki i antyperełki nazewnicze (cz.2) 23.09.2019 marka Nazwa copywriting branding Poleć FB TW IN 438 438 udostepnień 10 10 minut czytania
Branding Czy to już czas zmienić nazwę firmy? 30.04.2019 marka rebranding branding Naming Poleć FB TW IN 16 16 udostepnień 2 2 minuty czytania
Suszonka Zarezerwowane, Rodowód, Pieści, Luka, Kredyt Rolny – anglojęzyczne marki w polskim wydaniu 03.01.2019 marka Nazwa branding Polska Poleć FB TW IN 101 101 udostepnień 2 2 minuty czytania
copywriting Polskie perełki i antyperełki nazewnicze 20.09.2018 marka Nazwa copywriting Naming Poleć FB TW IN 118 118 udostepnień 6 6 minut czytania
Branża marketingowa 7 grzechów głównych popełnianych podczas nadawania firmom nazw 21.08.2017 marka branża marketingowa Firma Naming Poleć FB TW IN 1 1 udostepnienie 2 2 minuty czytania
copywriting KISS my naming – jak stworzyć dobrą i prostą nazwę dla startupu 06.06.2016 komunikacja Nazwa copywriting Startup Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 4 4 minuty czytania
Felietony Naming - przestrzeń dobrze zaaranżowana 21.03.2016 Felietony Strategia komunikacja copywriting Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
copywriting „Brandowalne” – abstrakcyjne nazwy przyszłością namingu? 19.01.2016 Strategia komunikacja copywriting copywriter Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 3 3 minuty czytania
copywriting Cierpienia młodego namera, czyli pięć chorób namingu. Jak je skutecznie leczyć? 14.10.2015 Strategia komunikacja copywriting copywriter Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 3 3 minuty czytania
Wywiad Mało znane związki namingu i projektowania graficznego. Wywiad z Krzysztofem Łabno 16.09.2015 Wywiad grafika CI Logotyp Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 7 7 minut czytania