
27.06.2025
„Czas na naszą historię”: LANCERTO zaprojektowało kolekcję ubrań dla żeńskiej reprezentacji Polski w piłce nożnej
27.06.2025
„Czas na naszą historię”: LANCERTO zaprojektowało kolekcję ubrań dla żeńskiej reprezentacji Polski w piłce nożnej
24.06.2025
Przepis na kryzys: jak Probierz zamienił opaskę w granat [CASE STUDY]
20.06.2024
#OdKulis: współpraca LANCERTO z selekcjonerem piłkarskiej reprezentacji Polski, Michałem Probierzem
13.06.2024
Sponsor reprezentacji zebrał ponad 50 tysięcy pluszaków w akcji „Dorzuć misie” dla Fundacji DKMS
07.08.2023
Ekstraklasa wypłaci klubom i PZPN 270 mln zł w sezonie 2023/24
04.08.2023
Tarczyński nie zakończy współpracy z PZPN w trybie natychmiastowym. Umowa obowiązuje do 2024 roku
22.03.2023
STS przedłużył umowę sponsorską z PZPN
16.01.2023
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
12.01.2023
ORLEN przedłuża współpracę z PZPN
02.01.2023
Czy PZPN i kadra narodowa doświadczają kryzysu wizerunkowego?
dzisiaj
Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”
dzisiaj
Marek Marcinkiewicz dyrektorem marketingu w LIPTON Teas and Infusions
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka