23.10.2023
Daria Widerowska: „Kluczowe jest, by nie polegać wyłącznie na tym, czego uczą na uczelniach”
23.10.2023
Daria Widerowska: „Kluczowe jest, by nie polegać wyłącznie na tym, czego uczą na uczelniach”
18.07.2023
Uniwersytety idą w stronę nowoczesności, czyli przykłady rebrandingu polskich uczelni
30.05.2023
Marketing w szkolnictwie wyższym. Te działania się sprawdzają!
21.03.2023
Informatyka – kierunek zapewniający dobrą pracę teraz i w przyszłości
19.01.2023
Genius Universitatis 2023 – konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej!
04.03.2022
Genius Universitatis 2022 – konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej!
25.11.2021
Anna Gumkowska (TVN Grupa Discovery): Biznes chętnie dzieli się wiedzą z uczelniami
07.09.2021
Badania wskazują, że Polacy chcą nowszych sposobów nauczania, a w kraju przybywa placówek edukacyjnych
11.05.2020
Legalne wykorzystanie cudzych utworów w tworzeniu materiałów edukacyjnych
27.01.2020
Startuje konkurs Genius Universitatis 2020
dzisiaj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
dzisiaj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]
dzisiaj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland
wczoraj
Rusza kampania reklamowa „Dziedzictwo Beko”. Promuje sprzęt AGD, który ma służyć latami
wczoraj
Ptaszek Staszek w komunikacji Raportu ESG Carlsberg Polska