Sprzedaż Jak stworzyć customer journey map w omnichannel? [instrukcja + szablon] 27.05.2021 sprzedaż customer experience e-point Customer Journey Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Design Złote zasady i efekty wdrożeń CX 20.05.2021 design customer experience Klienci Customer Journey Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Komunikacja Omnichannel to wielokanałowa komunikacja – co poza narzędziami i taktyką warto wiedzieć w tej dziedzinie marketingu? (Cz. 1) 16.02.2021 marka komunikacja customer experience Omnichannel Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Marketing Modele atrybucji – łańcuchy Markowa 21.11.2019 marketing Customer Journey atrybucja konwersji eCommerce marketing automation Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Marketing 6 zasad afiliacji opartej na wiedzy 10.06.2019 marketing marketing afiliacyjny afiliacja Kampania Poleć FB TW IN 9 9 minut czytania
Marketing O konwersji nie tylko w e-commerce 14.12.2018 E-commerce marketing konwersja ścieżka zakupowa Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Marketing Czym jest i po co mapuje się customer journey? 31.10.2018 marketing customer experience Klienci Customer Journey Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Virtual reality Rewolucja w e-commerce? Rozszerzona rzeczywistość (AR) jako nowy kanał sprzedaży internetowej 17.04.2018 E-commerce AR aplikacje Ikea Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
SEO SEO + UX - Synergia do sukcesu w wyszukiwarce 08.12.2017 SEO UX mapping 3D analiza danych Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Sprzedaż Poznaj swojego Klienta! Ścieżka w sprzedaży online 30.11.2017 zakupy online sprzedaż ścieżka zakupowa klient Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom Dlaczego konsumenci są jak koty? 01.03.2017 Pressroom Bluerank konsumenci Customer Journey Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Analityka Customer Journey 12.10.2015 Pressroom multichannel IRCenter Omnichannel Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania