![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
26.06.2025
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]
26.06.2025
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]
18.09.2024
Jak uczą się i skąd czerpią wiedzę marketerzy
23.10.2023
Daria Widerowska: „Kluczowe jest, by nie polegać wyłącznie na tym, czego uczą na uczelniach”
02.08.2023
Euvic Digital dla PZWLP
03.10.2022
Ponad połowa studentów w Polsce chce większej liczby zajęć realizowanych zdalnie [raport]
12.07.2022
Influencerzy w kampanii Wyższych Szkół Bankowych „Moje studia. Mój wybór.”
19.05.2022
Uczelnia Łazarskiego nawiązała współpracę z IATA i uruchamia nową specjalność studiów – Airline Management
21.02.2022
Co Zetki sądzą o studiach? RocketJobs.pl z kolejną odsłoną kampanii o GenZ
26.01.2022
Eksperci o innowacyjności: Rafał Knap – service design jako metoda na optymalne doświadczenie cyfrowe
17.12.2021
Wyższa Szkoła Humanitas nawiązała współpracę ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
dzisiaj
PROFBUD nowym sponsorem Bartosze Zmarzlika
dzisiaj
„Bezpieczne dzieci w sieci”: kolejna edycja kampanii ING na Robloxie o cyberbezpieczeństwie
dzisiaj
32 polskie firmy w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych Deloitte EMEA Fast 500
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV