27.08.2025
KitKat stworzył bluzę, która pozwala „zniknąć” w komunikacji miejskiej
27.08.2025
KitKat stworzył bluzę, która pozwala „zniknąć” w komunikacji miejskiej
15.04.2025
KitKat w kampanii „Phone Break” zachęca: złap batonik zamiast smartfona
24.02.2025
Drzwi zamknięte? To znak, że czas na przerwę z KitKatem!
17.12.2024
„Auto Reply Break”: KitKat zmienia odpowiedzi mailowe o nieobecności w słodkie pocieszenie
19.01.2024
Have A(I) Break – KitKat przekonuje, że sztuczna inteligencja też potrzebuje przerwy
14.08.2023
Nestlé Professional i sieć Cukierni Sowa nawiązały współpracę
08.05.2023
Biedronka i Nestle wchodzą w esport
03.09.2021
UNIQUE ONE przygotowała loterię dla marki KitKat i konkurs dla Nestlé Polska
18.06.2021
KitKat w wersji wegańskiej już wkrótce w Polsce
04.03.2021
KitKat rusza z kampanią. Na rynku nowe smaki i formaty popularnych słodkości
2 dni temu
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
2 dni temu
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
2 dni temu
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
3 dni temu
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
4 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025