
15.04.2025
KitKat w kampanii „Phone Break” zachęca: złap batonik zamiast smartfona
15.04.2025
KitKat w kampanii „Phone Break” zachęca: złap batonik zamiast smartfona
24.02.2025
Drzwi zamknięte? To znak, że czas na przerwę z KitKatem!
17.12.2024
„Auto Reply Break”: KitKat zmienia odpowiedzi mailowe o nieobecności w słodkie pocieszenie
19.01.2024
Have A(I) Break – KitKat przekonuje, że sztuczna inteligencja też potrzebuje przerwy
14.08.2023
Nestlé Professional i sieć Cukierni Sowa nawiązały współpracę
08.05.2023
Biedronka i Nestle wchodzą w esport
03.09.2021
UNIQUE ONE przygotowała loterię dla marki KitKat i konkurs dla Nestlé Polska
18.06.2021
KitKat w wersji wegańskiej już wkrótce w Polsce
04.03.2021
KitKat rusza z kampanią. Na rynku nowe smaki i formaty popularnych słodkości
26.09.2019
Na rynku pojawią się KitKaty w wersji luksusowej
dzisiaj
Komisja Etyki Public Relations rozpoczyna działalność
wczoraj
„JOSI napełnia każdą miskę”: producent karm i przysmaków dla zwierząt przekaże 150 tys. zł dla organizacji wspierających czworonogi
wczoraj
Znamy wyniki konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025
wczoraj
Pepsi & Ryszard Lenar: limitowany drop odzieżowy wkrótce w sprzedaży
wczoraj
SW Research: Polacy chętnie dzielą się ubraniami [BADANIE]