
19.12.2023
Delecta z nową odsłoną kampanii – tym razem o zaufaniu
19.12.2023
Delecta z nową odsłoną kampanii – tym razem o zaufaniu
16.03.2023
Delecta powraca z kampanią pod hasłem „Powiedz to prosto z serca”
08.04.2020
Słodki smak wygranej. MullenLowe Warsaw dla Delecta
16.01.2018
„Powiedz to na słodko!”
03.01.2018
NowyMarketing prognozuje rok 2018: Delecta
24.11.2017
Delecta z tytułem Superbrands 2018
20.11.2017
Przepis na święta pełne emocji… w kampanii marki Delecta
26.06.2017
Hygge, kulki mocy i tarta na 1001 sposób – trendy a komunikacja digital marki Delecta
05.01.2017
Owocowy kubek… ot tak… prosto z serca – startuje kampania reklamowa
09.11.2016
Przepis na bardzo dobry wieczór w kampanii marki Delecta
dzisiaj
„Kurs na czytanie”: Fundacja Powszechnego Czytania szuka Ratowników Czytelnictwa
wczoraj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
wczoraj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
wczoraj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej
wczoraj
OC&C: Polacy wydają coraz więcej na artykuły dziecięce pomimo kryzysu demograficznego [ANALIZA]