19.12.2023
Delecta z nową odsłoną kampanii – tym razem o zaufaniu
19.12.2023
Delecta z nową odsłoną kampanii – tym razem o zaufaniu
16.03.2023
Delecta powraca z kampanią pod hasłem „Powiedz to prosto z serca”
08.04.2020
Słodki smak wygranej. MullenLowe Warsaw dla Delecta
16.01.2018
„Powiedz to na słodko!”
03.01.2018
NowyMarketing prognozuje rok 2018: Delecta
24.11.2017
Delecta z tytułem Superbrands 2018
20.11.2017
Przepis na święta pełne emocji… w kampanii marki Delecta
26.06.2017
Hygge, kulki mocy i tarta na 1001 sposób – trendy a komunikacja digital marki Delecta
05.01.2017
Owocowy kubek… ot tak… prosto z serca – startuje kampania reklamowa
09.11.2016
Przepis na bardzo dobry wieczór w kampanii marki Delecta
dzisiaj
Powrót legendy. Nokia 3210 w nowym wydaniu
dzisiaj
Trudne czasy dla copywriterów. Czy sztuczna inteligencja zbiera żniwo?
dzisiaj
Jakub Kowalik i Kraska awansują na stanowisko creative leads w Cut The Mustard
dzisiaj
Spotify’owa playlista „Seksplorownik”. Element kampanii Durex „Poczuj Dobre Wibracje”
dzisiaj
Tomasz Trzósło i Maciej Antczak obejmują stanowiska dyrektorów w Bluerank i Full Stack Experts