
04.04.2025
Greenpeace przejmuje „trend Studia Ghibli”, aby zwrócić uwagę na kryzys środowiska naturalnego
04.04.2025
Greenpeace przejmuje „trend Studia Ghibli”, aby zwrócić uwagę na kryzys środowiska naturalnego
31.03.2025
„The Sound of Divorce”: sztuczna inteligencja zamienia chrapanie w zniżkę na materac
07.03.2023
„Moja mama była słomką, a tata kubeczkiem. Można o mnie powiedzieć PARTY ANIMAL”. IKEA promuje pluszaki z materiałów z recyklingu
06.12.2022
Ogilvy triumfuje na tegorocznym Effie Europe Awards
03.10.2022
Natalia Wrońska-Pietrzak, Michał Basiński oraz Margarita Mikulich dołączają do kreacji Ogilvy
23.05.2022
Polskie biuro Ogilvy z dwiema statuetkami na One Show
06.05.2022
Sylwia Rękawek-Michoń, Patryk Michoń oraz Maria Kurzyca dołączyli do kreacji Ogilvy
19.04.2022
#OdKulis: Kampania LEGO „Dziewczynki mogą wszystko”
11.04.2022
Agencja Ogilvy nie będzie współpracować z influencerami, którzy retuszują swoje zdjęcia
06.04.2022
Marka Ogilvy PR wraca na rynek
dzisiaj
Ad Trends sierpień 2025: Tarczyński i Kodano Optyk z najbardziej zasięgowymi reklamami
dzisiaj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
dzisiaj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
dzisiaj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej
dzisiaj
OC&C: Polacy wydają coraz więcej na artykuły dziecięce pomimo kryzysu demograficznego [ANALIZA]