
07.02.2024
46% grających mobilnie Polaków płaci za postępy w grze
07.02.2024
46% grających mobilnie Polaków płaci za postępy w grze
21.08.2023
Marta Frankel-Dominik (Trefl SA): Sektor mobilny wymaga stałych działań, ale odwdzięcza się możliwością szybkiego dotarcia do odbiorców z całego świata
01.09.2022
Meta zamyka aplikację Facebook Gaming
07.07.2022
Liczba naruszeń brand safety w Polsce spada drugi rok z rzędu [raport]
14.06.2022
Netflix zapowiada kolejne gry mobilne inspirowane serialami
10.06.2022
Becky Slaymaker nową chief people officer w Huuuge
21.04.2022
51 proc. internautów chce poznać metawersum. Jak wygląda marketing w metaświecie?
31.03.2022
Kto jest największym fanem gier mobilnych? Gry hyper-casual odpowiadają za 6 miliardów pobrań na świecie
24.02.2022
Marek Wylon (GameDesire Group): Mobilne gry free to play stawiają gracza w centrum
04.02.2022
W Polsce jest nawet 20 mln graczy. Jak wygląda branża gamingowa w Polsce?
2 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
3 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
3 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
3 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
3 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]