
07.02.2024
46% grających mobilnie Polaków płaci za postępy w grze
07.02.2024
46% grających mobilnie Polaków płaci za postępy w grze
21.08.2023
Marta Frankel-Dominik (Trefl SA): Sektor mobilny wymaga stałych działań, ale odwdzięcza się możliwością szybkiego dotarcia do odbiorców z całego świata
01.09.2022
Meta zamyka aplikację Facebook Gaming
07.07.2022
Liczba naruszeń brand safety w Polsce spada drugi rok z rzędu [raport]
14.06.2022
Netflix zapowiada kolejne gry mobilne inspirowane serialami
10.06.2022
Becky Slaymaker nową chief people officer w Huuuge
21.04.2022
51 proc. internautów chce poznać metawersum. Jak wygląda marketing w metaświecie?
31.03.2022
Kto jest największym fanem gier mobilnych? Gry hyper-casual odpowiadają za 6 miliardów pobrań na świecie
24.02.2022
Marek Wylon (GameDesire Group): Mobilne gry free to play stawiają gracza w centrum
04.02.2022
W Polsce jest nawet 20 mln graczy. Jak wygląda branża gamingowa w Polsce?
wczoraj
Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024 (IAB Polska/PwC AdEx)
wczoraj
„JOSI napełnia każdą miskę”: producent karm i przysmaków dla zwierząt przekaże 150 tys. zł dla organizacji wspierających czworonogi
wczoraj
Znamy wyniki konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025
wczoraj
Pepsi & Ryszard Lenar: limitowany drop odzieżowy wkrótce w sprzedaży
wczoraj
SW Research: Polacy chętnie dzielą się ubraniami [BADANIE]