
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
6 dni temu
#NMInsights KMPG: „Sztuczna inteligencja w Polsce. Krajobraz pełen paradoksów” [RAPORT]
7 dni temu
R0_B0+: Canal+ testuje AI, by udowodnić, że wyobraźnia to nie coś, co da się zaprogramować
7 dni temu
Jak humanizować treści AI [PORADNIK]
07.07.2025
H&M prezentuje cyfrowe sobowtóry modelek w sesji zdjęciowej wygenerowanej dzięki AI
04.07.2025
Viva Technology 2025: 7 obserwacji ze święta technologii w Paryżu [RELACJA]
30.06.2025
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
26.06.2025
Jak GenAI zmienia polski rynek pracy [RAPORT NASK i ILO]
24.06.2025
Jak Google AI Overviews wpływają na SEO w Superauto.pl [WYWIAD]
24.06.2025
Mattel i OpenAI ogłaszają rozpoczęcie współpracy strategicznej
dzisiaj
PROFBUD nowym sponsorem Bartosze Zmarzlika
dzisiaj
„Bezpieczne dzieci w sieci”: kolejna edycja kampanii ING na Robloxie o cyberbezpieczeństwie
dzisiaj
32 polskie firmy w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych Deloitte EMEA Fast 500
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV