
23.12.2022
„Będzie dobrze” – Allianz Polska z nową kampanią promującą ubezpieczenia na życie
23.12.2022
„Będzie dobrze” – Allianz Polska z nową kampanią promującą ubezpieczenia na życie
22.12.2022
Plej wygrał przetarg na kampanię ubezpieczeń na zdrowie i życie Allianz Polska
14.11.2018
Allianz upraszcza język i szablony dokumentów w komunikacji z klientami
30.05.2018
Value Media wygrywa przetarg na obsługę Allianz
15.07.2016
Allianz Polska wraz z NapoleonCat wspiera swoich Agentów na Facebooku
01.04.2016
Innowacje dla bezpieczniejszego i wygodniejszego życia – warsztat Allianz i uselab na UX Poland 2016
21.03.2016
Allianz Polska Złotym Sponsorem UX Poland 2016
14.03.2016
Z Tobą od A do Z – Allianz Polska rusza z kampanią wizerunkową
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]