14.08.2023
OKNOPLAST for ART, bo łączy nas design
14.08.2023
OKNOPLAST for ART, bo łączy nas design
02.02.2022
OKNOPLAST wyróżniony Diamentem Forbesa
18.01.2022
W nadchodzących latach będziemy budowali relacje w oparciu o H2H. Oknoplast podsumowuje 2021 rok
23.12.2021
Jonasz Wiercioch (OKNOPLAST): Pokazujemy, że o oknach można mówić w zupełnie niestandardowy, a jednocześnie piękny sposób
02.11.2021
Naprzeciw wyzwaniom z nową determinacją – OKNOPLAST wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
24.09.2020
OKNOPLAST partnerem akcji charytatywnej „Aktywnie dla dzieciaków”
16.09.2020
OKNOPLAST doceniony w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020
13.08.2020
Grupa OKNOPLAST głównym mecenasem wirtualnego Turnieju Debat Oksfordzkich 2020
16.04.2020
Grupa OKNOPLAST i Szpital Uniwersytecki w Krakowie łączą siły w walce z COVID – 19
15.10.2019
OKNOPLAST poszerzył asortyment i wystartował z nową kampanią wizerunkową
wczoraj
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025
wczoraj
Monster Munch wprowadza na Halloween limitowane opakowania z nazwą Duszki
wczoraj
Znamy listę nominowanych IAB MIXX Awards 2025
wczoraj
Polska pozostaje największym eksporterem zniczy w Europie. Na świecie wyprzedzają nas tylko Chiny, ale konkurencja z Azji rośnie
2 dni temu
Marketingowy powerhouse By The People Group z nowymi talentami. Dołączyli Jarosław Pawlak i Klara Ufnalewska