
14.08.2023
OKNOPLAST for ART, bo łączy nas design
14.08.2023
OKNOPLAST for ART, bo łączy nas design
02.02.2022
OKNOPLAST wyróżniony Diamentem Forbesa
18.01.2022
W nadchodzących latach będziemy budowali relacje w oparciu o H2H. Oknoplast podsumowuje 2021 rok
23.12.2021
Jonasz Wiercioch (OKNOPLAST): Pokazujemy, że o oknach można mówić w zupełnie niestandardowy, a jednocześnie piękny sposób
02.11.2021
Naprzeciw wyzwaniom z nową determinacją – OKNOPLAST wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
24.09.2020
OKNOPLAST partnerem akcji charytatywnej „Aktywnie dla dzieciaków”
16.09.2020
OKNOPLAST doceniony w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020
13.08.2020
Grupa OKNOPLAST głównym mecenasem wirtualnego Turnieju Debat Oksfordzkich 2020
16.04.2020
Grupa OKNOPLAST i Szpital Uniwersytecki w Krakowie łączą siły w walce z COVID – 19
15.10.2019
OKNOPLAST poszerzył asortyment i wystartował z nową kampanią wizerunkową
dzisiaj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
dzisiaj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
3 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
4 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
4 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]