
24.10.2023
Na Fali Inspiracji – WebTalk z najnowszą odsłoną Inspired by Kia
24.10.2023
Na Fali Inspiracji – WebTalk z najnowszą odsłoną Inspired by Kia
20.04.2023
Martyna Wojciechowska drugi rok z rzędu liderką zestawienia Influence Power Index pod kątem ekologii, pozostali daleko w tyle
17.01.2023
Komunikacja generacyjna. Sprawdź, czy robisz to dobrze
15.07.2021
Podcast: Millenialsi – leniwi czy odważni w działaniu? Co wyróżnia pokolenie Y
15.11.2018
Od Baby Boomers do Pokolenia Z – co o reklamie sądzą poszczególne generacje konsumentów
12.04.2017
Activity Based Workplace – strategia, która wspomaga kreatywność
18.01.2017
Millenialsi w branży IT – wyzwanie, które zmienia firmę
25.07.2016
Pracują, żeby żyć, a nie żyją, żeby pracować: Nowe ogólnoświatowe badanie przeczy obowiązującym przekonaniom na temat stosunku Pokolenia Y do pracy
13.05.2016
Polki X, Y, Z w jednej sieci
07.04.2016
„Soon we will rule the World” – nastoletni bohaterowie małoletnich serc
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu