![#NMInsights NIVEA Connect Compass: Młodzi ludzie są najbardziej samotną grupą społeczną [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/nivea-connect-raport-2025-142x0-c-default.jpg)
02.07.2025
#NMInsights NIVEA Connect Compass: Młodzi ludzie są najbardziej samotną grupą społeczną [BADANIE]
02.07.2025
#NMInsights NIVEA Connect Compass: Młodzi ludzie są najbardziej samotną grupą społeczną [BADANIE]
22.04.2024
Glapiński i Kotowicz partnerami zarządzającymi w platformie Foap.com
29.08.2023
Marka Bambino uruchamia Szkołę Pierwszych Czułości
19.12.2022
Chorwaccy kibice oburzeni reklamą Nivea
10.11.2022
NIVEA wystartowała z loterią „Kto kibicuje, ten wygrywa”
12.04.2021
Care for Human Touch – Nivea w nowej kampanii zwraca uwagę na korzyści płynące z międzyludzkiego dotyku
31.03.2021
NIVEA buduje kolejne 20 Podwórek
23.03.2021
20 Podwórek NIVEA na 20-lecie zaangażowania społecznego w Polsce
19.08.2020
Nivea w Niemczech wprowadza automaty do uzupełniania butelek wielokrotnego użytku
01.07.2020
Nivea wprowadza nową linię kosmetyków po opalaniu
dzisiaj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
wczoraj
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
wczoraj
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
2 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
2 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce