![HBO Max śmieje się z siebie i publikuje autoironiczne memy. Zmiana nazwy z humorem czy porażka biznesowa? [KOMENTARZ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/05/hbo-max-opinie-142x0-c-default.jpg) 
                    21.05.2025
HBO Max śmieje się z siebie i publikuje autoironiczne memy. Zmiana nazwy z humorem czy porażka biznesowa? [KOMENTARZ]
![HBO Max śmieje się z siebie i publikuje autoironiczne memy. Zmiana nazwy z humorem czy porażka biznesowa? [KOMENTARZ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/05/hbo-max-opinie-142x0-c-default.jpg) 
                    21.05.2025
HBO Max śmieje się z siebie i publikuje autoironiczne memy. Zmiana nazwy z humorem czy porażka biznesowa? [KOMENTARZ]
![Wavemaker: internet i sport konserwują płatną TV w Polsce [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/12/Badanie-Wavemaker-dot.-telewizji-i-streamingu_cover-142x0-c-default.png) 
                    20.12.2024
Wavemaker: internet i sport konserwują płatną TV w Polsce [BADANIE]
 
                    20.06.2024
HBO promuje serial „House of the Dragon”. Na Empire State Building zawisł smok
 
                    20.09.2022
„Ród smoka” na Wawelu. HBO z kampanią na Zamku Królewskim
 
                    21.07.2022
Duolingo udostępnia kurs fikcyjnego języka dla fanów „Gry o tron”
 
                    22.06.2022
Humanoidy sprzedają kawę na Manhattanie i promują nowy sezon „Westworld”
 
                    30.11.2020
Wavemaker: lokalne seriale z większym uznaniem, Netflix serialowym lovebrandem Polaków
 
                    26.08.2019
HBO świętuje 99. rocznicę uzyskania praw wyborczych przez amerykańskie kobiety serią plakatów z bohaterkami popularnych seriali
 
                    19.06.2019
„Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – ruszyła kampania promująca trzeci sezon „Opowieści podręcznej”
 
                    21.03.2019
HBO promuje ostatni sezon „Gry o tron” – teraz każdy może stać się posiadaczem własnego Żelaznego Tronu
dzisiaj
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
dzisiaj
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
dzisiaj
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
wczoraj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
2 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025