05.12.2025
Netflix „połyka” Warner Bros. Discovery. nadchodzi rewolucja w streamingu
05.12.2025
Netflix „połyka” Warner Bros. Discovery. nadchodzi rewolucja w streamingu
21.05.2025
HBO Max śmieje się z siebie i publikuje autoironiczne memy. Zmiana nazwy z humorem czy porażka biznesowa? [KOMENTARZ]
20.12.2024
Wavemaker: internet i sport konserwują płatną TV w Polsce [BADANIE]
20.06.2024
HBO promuje serial „House of the Dragon”. Na Empire State Building zawisł smok
20.09.2022
„Ród smoka” na Wawelu. HBO z kampanią na Zamku Królewskim
21.07.2022
Duolingo udostępnia kurs fikcyjnego języka dla fanów „Gry o tron”
22.06.2022
Humanoidy sprzedają kawę na Manhattanie i promują nowy sezon „Westworld”
30.11.2020
Wavemaker: lokalne seriale z większym uznaniem, Netflix serialowym lovebrandem Polaków
26.08.2019
HBO świętuje 99. rocznicę uzyskania praw wyborczych przez amerykańskie kobiety serią plakatów z bohaterkami popularnych seriali
19.06.2019
„Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – ruszyła kampania promująca trzeci sezon „Opowieści podręcznej”
wczoraj
Plush wygrywa TikTok Ad Awards CE 2025
wczoraj
Nadajesz paczki, a DHL eCommerce funduje lekcje na temat przeciwdziałania hejtowi rówieśniczemu
2 dni temu
Aż 4 polskie firmy wśród laureatów TikTok Ad Awards 2025 w regionie CEE
2 dni temu
Ponad połowa designerów chce się szkolić ze sztucznej inteligencji [KOMENTARZ]
3 dni temu
Rusza „Genius Universitatis” – Konkurs Perspektyw wyłoni Marketingowych Liderów Polskich Uczelni