![#NMInsights IAB Polska/PwC AdEx: Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024 [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/05/Projekt-bez-nazwy-2025-05-12T151643.997-142x0-c-default.png) 
                    12.05.2025
#NMInsights IAB Polska/PwC AdEx: Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024 [BADANIE]
![#NMInsights IAB Polska/PwC AdEx: Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024 [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/05/Projekt-bez-nazwy-2025-05-12T151643.997-142x0-c-default.png) 
                    12.05.2025
#NMInsights IAB Polska/PwC AdEx: Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024 [BADANIE]
 
                    27.01.2025
16% wzrostu reklamy online po trzech kwartałach 2024 r. (IABPolska/PwC AdEx)
 
                    26.08.2024
Reklama online z wysoką dynamiką po pierwszym kwartale 2024 (IAB Polska/PwC AdEx)
![IAB Europe: Kolejny rok silnego wzrostu rynku reklamy cyfrowej w Europie [raport AdEx Benchmark 2022]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2023/07/42591_l2-142x0-c-default.jpg) 
                    17.07.2023
IAB Europe: Kolejny rok silnego wzrostu rynku reklamy cyfrowej w Europie [raport AdEx Benchmark 2022]
 
                    09.05.2023
Dwucyfrowy wzrost reklamy online w roku 2022 (IAB Polska/PwC AdEx)
 
                    09.11.2021
Reklama online prawie 30% w górę w drugim kwartale 2021 – badanie IAB Polska/PwC AdEx
 
                    19.08.2021
Badanie IAB Polska/PwC AdEx: Dynamiczny wzrost wydatków na reklamę online w pierwszym kwartale 2021
 
                    25.08.2020
IAB Polska/PwC AdEx: wzrost reklamy online o 4% w pierwszym kwartale 2020 r.
 
                    23.08.2019
IAB Polska/PwC: Po raz pierwszy na polskim rynku wydatki na reklamę w internecie większe od telewizyjnych
 
                    21.12.2016
2,5 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2016 (IAB/PwC AdEx)
dzisiaj
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
dzisiaj
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
wczoraj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
2 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025
2 dni temu
Monster Munch wprowadza na Halloween limitowane opakowania z nazwą Duszki