![„Chińskie platformy handlowe oczami Polaków” [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/05/Chinskie-platformy-sprzedazowe-w-Polsce_cover-photo-142x0-c-default.png)
27.05.2024
„Chińskie platformy handlowe oczami Polaków” [RAPORT]
27.05.2024
„Chińskie platformy handlowe oczami Polaków” [RAPORT]
14.02.2023
Jakub Stefański (Amazon.pl): Siłą naszej firmy jest kultura organizacyjna, dająca przestrzeń na błędy
13.05.2022
Michał Dmoch (Shopee): Jesteśmy bardzo zadowoleni z telewizyjnego debiutu reklamowego w Polsce
20.04.2022
Shopee rozpoczął w Polsce kampanię z przeróbką kultowej piosenki dla dzieci
21.09.2021
Ruszyła największa kampania marki Everli
26.02.2018
Obecność sklepu na platformie zakupowej: jakie przynosi korzyści?
11.05.2016
E-procurement w influence marketingu – korzyści z zastosowania automatyzacji
2 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
3 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
3 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
3 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
3 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]