
11.10.2022
Corona stworzyła lodówkę, którą można otworzyć tylko za pomocą rozładowującego się smartfona
11.10.2022
Corona stworzyła lodówkę, którą można otworzyć tylko za pomocą rozładowującego się smartfona
14.06.2022
Corona świętowała Światowy Dzień Oceanów przekazem zrobionym z plastiku
16.05.2022
Corona tworzy „naturalny” billboard, którego głównym elementem jest słońce
07.01.2022
Pierwsze piwo bezalkoholowe z witaminą D marki Corona
02.08.2021
Interaktywny automat Corony i Duolingo uczy konsumentów, jak poprawnie złożyć zamówienie po hiszpańsku
02.07.2021
Corona odwraca butelki na półkach sklepowych
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu