![KPMG „Monitor Transformacji Cyfrowej Biznesu”: czy polskie firmy są gotowe na AI [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/monitor-transformacji-cyfrowej-biznesu-142x0-c-default.jpg)
12.06.2025
KPMG „Monitor Transformacji Cyfrowej Biznesu”: czy polskie firmy są gotowe na AI [RAPORT]
12.06.2025
KPMG „Monitor Transformacji Cyfrowej Biznesu”: czy polskie firmy są gotowe na AI [RAPORT]
12.11.2024
NIK publikuje efekty kontroli przebiegu transformacji cyfrowej w Poczcie Polskiej
13.07.2022
W Polsce przybywa blisko 350 sklepów internetowych miesięcznie [raport]
14.02.2022
Piotr Hołownia (IKEA): Chcemy, aby nasi klienci mogli doświadczyć prawdziwej omnikanałowości
18.01.2022
„Wrzuć wyższy bieg z EY DRIVE” – nowa kampania marketingowa EY Polska
30.06.2021
„Stan transformacji cyfrowej w Polsce” – podsumowanie wyników badań
17.05.2021
Klient jak superbohater
19.09.2019
27 case studies i badania z Polski i świata – Casebook SAP TRANS/4MACJE
23.08.2018
Rafał Knap digital transformation directorem agencji 180heartbeats + JUNG v MATT
12.04.2018
O sukcesie w handlu detalicznym decyduje skuteczne zarządzanie danymi
wczoraj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
wczoraj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
4 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
5 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
5 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]