
17.03.2023
Większa kontrola nad polecanymi filmami? Użytkownicy TikToka mogą zresetować zakładkę „Dla Ciebie”
17.03.2023
Większa kontrola nad polecanymi filmami? Użytkownicy TikToka mogą zresetować zakładkę „Dla Ciebie”
16.03.2023
Mobile Vikings rośnie dzięki programowi poleceń, a nie reklamie
11.10.2022
Filtr AR „OznaczamReklamy” od UOKiK pomoże wyróżnić treści
26.09.2022
UOKiK przedstawia rekomendacje dotyczące oznaczania reklam w social mediach
18.01.2021
Strategie rekomendacji dla e-commerce
05.04.2019
Rekomendacje na podstawie zdjęć – technologia rozpoznawania obrazów przyszłością e-commerce
13.12.2017
Oni to kupili, Ty też możesz! Moc social proof w e-commerce
28.09.2017
Paweł Wyborski (QuarticCON.com): Czesi są bardzo otwarci, mają zaufanie do przyszłych partnerów biznesowych, ale potrzebują dowodu. Koncentrują się na efektach
24.02.2016
WoMM vs. reszta reklamowego świata
20.10.2015
Czemu polecamy firmy, którym nie ufamy?
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu