17.03.2023
Większa kontrola nad polecanymi filmami? Użytkownicy TikToka mogą zresetować zakładkę „Dla Ciebie”
17.03.2023
Większa kontrola nad polecanymi filmami? Użytkownicy TikToka mogą zresetować zakładkę „Dla Ciebie”
16.03.2023
Mobile Vikings rośnie dzięki programowi poleceń, a nie reklamie
11.10.2022
Filtr AR „OznaczamReklamy” od UOKiK pomoże wyróżnić treści
26.09.2022
UOKiK przedstawia rekomendacje dotyczące oznaczania reklam w social mediach
18.01.2021
Strategie rekomendacji dla e-commerce
05.04.2019
Rekomendacje na podstawie zdjęć – technologia rozpoznawania obrazów przyszłością e-commerce
13.12.2017
Oni to kupili, Ty też możesz! Moc social proof w e-commerce
28.09.2017
Paweł Wyborski (QuarticCON.com): Czesi są bardzo otwarci, mają zaufanie do przyszłych partnerów biznesowych, ale potrzebują dowodu. Koncentrują się na efektach
24.02.2016
WoMM vs. reszta reklamowego świata
20.10.2015
Czemu polecamy firmy, którym nie ufamy?
dzisiaj
Powrót legendy. Nokia 3210 w nowym wydaniu
dzisiaj
Trudne czasy dla copywriterów. Czy sztuczna inteligencja zbiera żniwo?
dzisiaj
Jakub Kowalik i Kraska awansują na stanowisko creative leads w Cut The Mustard
dzisiaj
Spotify’owa playlista „Seksplorownik”. Element kampanii Durex „Poczuj Dobre Wibracje”
dzisiaj
Tomasz Trzósło i Maciej Antczak obejmują stanowiska dyrektorów w Bluerank i Full Stack Experts