
24.06.2025
#JoinTheRefillMovement: L’Oréal zaprasza konsumentów do korzystania z kosmetyków w wersji refill
24.06.2025
#JoinTheRefillMovement: L’Oréal zaprasza konsumentów do korzystania z kosmetyków w wersji refill
16.01.2025
IBM i L’Oréal tworzą model AI wspierający produkcję zrównoważonych kosmetyków
10.04.2024
„Worth It Resume”. L’Oréal w kampanii na LinkedInie pokazuje, że kluczowym elementem udanej kariery są niepowodzenia
08.11.2023
MullenLowe Warsaw przygotowała relaunch oficjalnego sklepu L’Oréal na Allegro
25.07.2023
Koniec z malowaniem się na spotkania wideo w pracy. Wirtualny makijaż od Maybelline w Microsoft Teams
04.05.2023
L’Oréal Professionnel Paris z nowymi fryzurami w Metaverse
18.12.2017
Digital Kingdom opracowało kampanię L’Oréal Professionnel promującą nowy trend – koloryzacje Metallic
31.05.2017
Group One powołuje LABCON – najnowszą strukturę do tworzenia i zarządzania angażującym interaktywnym kontentem
dzisiaj
PROFBUD nowym sponsorem Bartosze Zmarzlika
dzisiaj
„Bezpieczne dzieci w sieci”: kolejna edycja kampanii ING na Robloxie o cyberbezpieczeństwie
dzisiaj
32 polskie firmy w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych Deloitte EMEA Fast 500
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV