![Gemius „Social Media 2025”: Facebook i YouTube największe, ale TikTok wygrywa w walce o czas i zaangażowanie użytkowników [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/social-media-2025-raport-gemius-142x0-c-default.jpg)
12.06.2025
Gemius „Social Media 2025”: Facebook i YouTube największe, ale TikTok wygrywa w walce o czas i zaangażowanie użytkowników [RAPORT]
12.06.2025
Gemius „Social Media 2025”: Facebook i YouTube największe, ale TikTok wygrywa w walce o czas i zaangażowanie użytkowników [RAPORT]
30.04.2025
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2025 [BADANIE]
01.04.2025
Rynek reklamy w Polsce – luty 2025 [BADANIE]
17.03.2025
Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2025 [BADANIE]
06.03.2025
#NMInsights PBI i Gemius: Polki najchętniej odwiedzają strony internetowe poświęcone kulturze i lifestylowi [BADANIE]
04.03.2025
„Internet dzieci”: w TOP10 najczęściej odwiedzanych domen przez dzieci są strony pornograficzne [RAPORT]
14.02.2025
#NMInsights Gemius: „Sen, seks i smartfony – o interakcjach z mediami w czasie, gdy wszyscy śpią” [RAPORT]
28.01.2025
Rynek reklamy w Polsce – grudzień 2024 [BADANIE]
13.12.2024
Rynek reklamy w Polsce – listopad 2024 [BADANIE]
25.11.2024
Rynek reklamy w Polsce – październik 2024 [BADANIE]
wczoraj
IAA Polska: Agnieszka Sora przewodniczącą Rady Nadzorczej. Olgierd Świerzewski na czele Sądu Dyscyplinarnego
wczoraj
Open’er Festival wraca do Telewizji Polskiej po 15-letniej nieobecności
wczoraj
Lidl wspiera kobiecą piłkę nożną w kampanii z okazji UEFA Women’s EURO 2025
wczoraj
Odwaga, jakość, wyobraźnia – znamy nominacje w KTR 2025
2 dni temu
Rafał Piasecki nowym dyrektorem marketingu w Polska Press Grupie