09.01.2024
Sławek Skowerski (GoldenSubmarine): Autentyczność jest najważniejszym elementem reklamy
09.01.2024
Sławek Skowerski (GoldenSubmarine): Autentyczność jest najważniejszym elementem reklamy
04.12.2023
GoldenSubmarine będzie tworzyć social media Tchibo
16.11.2023
Nowy zespół ESG w strukturach GoldenSubmarine
13.11.2023
ZłotyKalendarz od GoldenSubmarine wspiera dzieciaki i cieszy oko
10.10.2023
GoldenSubmarine pokaże nową stronę Muzeum Narodowego w Krakowie
10.02.2023
Jakub Kwaczyński został dyrektorem strategii w GoldenSubmarine
12.12.2022
Charytatywny ZłotyKalendarz na 2023 r. już dostępny w sprzedaży
18.11.2022
GoldenSubmarine wygrywa przetargi na obsługę Volkswagen Financial Services i Volkswagen Bank
27.07.2022
Ola Kołodziejska i Inga Sałata awansowały w strukturach GoldenSubmarine
05.05.2022
Ruszyła kampania HoppyGo – aplikacji pozwalającej na wynajem aut w modelu peer-to-peer
dzisiaj
Karolina Fijołek-Gajewska nową dyrektor działu usług w MediaMarkt Polska
dzisiaj
Allegro wkracza na rynek słowacki i otwiera nowe możliwości dla polskich sprzedawców
wczoraj
Oficjalna prezentacja nowych wzorów koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski
wczoraj
„Bądź zmianą, pozostań sobą” – Iga Świątek w kampanii nowego elektrycznego Porsche Macan
wczoraj
„Jest sprawa, nowa kawa!”. Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho