Wywiad Piotr Kujda (Universal Music Polska): Większość decyzji konsumenckich podejmowana jest pod wpływem emocji, a muzyka jest najpotężniejszym narzędziem, które może je generować 28.10.2016 marketing marka Wywiad efektywność Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Reklama internetowa Pożegnanie z klikami, czas na ludzi! 21.10.2016 Reklama internetowa marketing marka Facebook Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Pressroom Spersonalizowana reklama mobilna – co naprawdę działa? 11.08.2016 Pressroom Reklama internetowa mobile efektywność Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Digital Signage Marketing sensoryczny zwiększa współczynnik optymizmu - raport z badań 21.06.2016 badanie efektywność Digital Signage marketing sensoryczny Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Felietony Dziadek Orzech mówi: ROI nie jest idealnym wskaźnikiem 08.06.2016 Felietony ROI promocja reklama Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Digital Signage Efektywność reklamy w mediach In-store i ich pozytywny wpływ na klienta – raport z badań 04.05.2016 ROI raport badanie efektywność Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Email marketing Nawet 8-krotnie skuteczniejsza niż standardowy mailing - kampania hybrydowa 25.03.2016 E-commerce Email marketing ROI efektywność Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Reklama internetowa OneView spełni marzenia marketerów o unifikacji kampanii na wszystkich ekranach 25.11.2015 Reklama internetowa Strategia efektywność multichannel Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Marketingowa 11 Arkadiusz Gwizdek (Amica): Trendy można też budować 09.10.2015 Marketingowa 11 Effie Awards efektywność Effie Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Marketingowa 11 Piotr Piętka (SMG): motorem rozwoju rynku w najbliższych latach będzie marketing precyzyjny, oparty na zaawansowanej technologii, analityce, bazach danych i wiedzy ekspertów 06.10.2015 Marketingowa 11 Effie Awards efektywność Effie Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Marketingowa 11 Małgorzata Cecherz- Kowalska (BMW Group Polska): Efektywność w marketingu to przemiana konsumentów w prawdziwych fanów marki 29.09.2015 Marketingowa 11 Effie Awards efektywność Effie Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Marketingowa 11 Anna Putts (Samsung): W marketingu najważniejszy jest właściwy insight 22.09.2015 Marketingowa 11 Samsung Effie Awards efektywność Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Marketingowa 11 Piotr Szymanek (Microsoft): Najtrudniejszym wyzwaniem jest łamanie schematów myślowych, również tych własnych 15.09.2015 Marketingowa 11 Effie Awards efektywność Microsoft Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Marketingowa 11 Elżbieta Twardowska (Ogilvy Brand Consulting): Najtrudniejsze wyzwania to timingi, zbyt duże grono osób decyzyjnych i strach przed podjęciem decyzji 08.09.2015 Strategia viral Marketingowa 11 patronat Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Marketingowa 11 Michał Wronecki (BRASIL): Każdy nowy projekt to wyzwanie 01.09.2015 Marketingowa 11 patronat Effie Awards efektywność Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Marketingowa 11 Katarzyna Grzywaczewska (T-Mobile): efektywność w marketingu nie zależy wyłącznie od marketingu 25.08.2015 Marketingowa 11 Effie Awards T-mobile efektywność Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania