02.10.2025
Trzy lekcje ze SKRÓCON CZA PRAC
02.10.2025
Trzy lekcje ze SKRÓCON CZA PRAC
18.09.2025
„Bezpieczna Polska”: Telewizja Polska wspiera działania MSWiA, MON i RCB
09.06.2025
Algorytm zwycięstwa: Dlaczego prawica (PiS i Konfederacja) dominuje i będzie dominować w mediach społecznościowych przez lata?
23.05.2025
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 12 a 18 maja 2025 r. [BADANIE]
15.05.2025
Przedwyborczy wyścig w cieniu emocji i szumu informacyjnego, czyli podsumowanie kampanii prezydenckiej 2025 w Polsce [OPINIE]
14.05.2025
Sztuczna inteligencja w komunikacji politycznej. Jak AI zgotuje nam polityczne piekło
13.05.2025
„Nadzieja w niezdecydowanych”: obraz kampanii prezydenckiej 2025 w mediach społecznościowych [RAPORT]
08.05.2025
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
29.04.2025
Streetcom Poland: czy influencerzy wpływają na nasze decyzje wyborcze [RAPORT]
18.04.2025
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 7 a 13 kwietnia 2025 r. [BADANIE]
2 dni temu
Agencja Alpaca Studio z tytułem Luksusowa Marka Roku 2025
3 dni temu
Kupuj z legalnego źródła: rusza akcja „Stroisz” Lasów Państwowych
3 dni temu
Lubella świętuje Światowy Dzień Makaronu w wielkim formacie: nowy mural w Lublinie
4 dni temu
Na polskim rynku pojawia się fellowheads – nowe Brand Development Studio
4 dni temu
Tigers i Get Noticed jednoczą siły